Friday, 6 January 2012

besties,bestfriend 4 ever,buddyz..










mizzpinky ramai kawan2...dyorg sume kawan bek mizzpinky..az,hajar,intan,fara,ika,syira,ayu,mila,adah,zati...semua 2 kawan terbaik mizzpinky..dyorg sentiasa ada dengan mizzpinky time susah n senang...ktaorg dh lme berkawan..dari kecik ag..hehe..ktaorg selalu hangout sama2..bila ktaorg jumpa banyak sangat benda ktaorg borak..sampai kadang2 x puas jumpa..sekarang ni semua dah sambung study kt tempat lain..jadi ktaorg jarang jumpa..hanya fon n fb je yang menjadi tempat kami lepaskan rindu..seingat mizzpinky kami x pernah gaduh..dyorg paham mizzpinky..begitu juga dengan mizzpinky..bila ktaorg hangout sama2 x sah kalau x photoshoot..hehe...hobi ktaorg semua sama..perangai pun macam 2..kadang2 hobi,makanan,minuman,warna n banyak ag juga sama..hehe..ktaorg ada banyak chemistry..thts y mizzpinky suka berkawan dengan dyorg..dyorg ni baik sangat2...then dyorg x pernah berkira dengan mizzpinky..love u all my besties..mmmuuahhh2...tq so much coz sudi jadi bestfriend 4 ever mizzpinky..harap2 persahabatan kita kekal hingga akhir hayat..amin..mizzpinky nak jadi orang yang 1st tau yang korang akan berkahwin..boleh kan buddyz...mmmuuahh..tq..mereka ni la kawan2 terbaaaeeekkk mizzpinky..muah..

0 comments: